Meningkatkan Hubungan simbiotik Kita dengan Bumi Menggunakan Penyembuhan Batu permata

Meningkatkan Hubungan simbiotik Kita dengan Bumi Menggunakan Penyembuhan Batu permata

Mari kita mulakan dengan menentukan dua penggal. Apabila saya bercakap tentang batu permata, Saya merujuk kepada kristal yang telah dibentuk dalam beberapa cara untuk membuat mereka terapeutik bagi orang-orang (dan haiwan). Apabila saya bercakap tentang kristal, saya merujuk kepada batu permata dalam bentuk mentah mereka.

Sebagai batu permata berkhidmat badan dan aura kita, kristal berkhidmat Bumi dan aura Bumi. Ya, bumi mempunyai aura kerana ia adalah sebuah planet yang hidup. Aura walaupun mempunyai tahap sama seperti kita lakukan. Aura kami terdiri daripada 5 tahap utama: astral atau emosi; karma (juga dikenali sebagai penyebab atau memori); mental; bawah sedar atau intuitif; dan di luar yang suka rohani yang disampaikan kepada infiniti.

Tahap aura Bumi sesuai dengan tahap atmosferanya. Ini adalah troposfera, tropopause, stratosfera, mesosfera, dan Eksosfera. Troposfera sepadan dengan aura emosi. Tropopause sepadan dengan aura sebab-musabab kami; stratosfera kepada mental; mesosfera kepada intuitif; dan Eksosfera ke kawasan yang di mana kita berhubung dengan diri rohani kita yang sebenar. Eksosfera diperluaskan untuk infiniti ke angkasa lepas.

Tubuh manusia juga mempunyai aura supraphysical, yang terletak di antara badan dan aura emosi. Setakat yang saya tahu, ilmu pengetahuan telah tidak diiktiraf lapisan tenaga bumi antara permukaan planet dan troposfera, tetapi saya percaya ia wujud.

Batu permata seperti Roselle, Rhodonite, Morganite, dan Pink Sapphire, sebagai contoh, memberi tumpuan kepada badan emosi kita apabila kita memakainya atau kecapi tenaga mereka melalui formula permata lisan. Dalam bentuk kristal mereka, mereka bekerja untuk Bumi dengan cara yang sama bertenaga mereka bekerja untuk kita. Tetapi bagi Bumi, ini kristal sama mempunyai pertalian dengan troposfera (bersamaan Bumi badan emosi).

Dengan hakikat yang sangat bahawa kita hidup di dunia ini, badan dan aura kita biasa dengan Bumi. Inilah sebabnya mengapa tenaga batu permata boleh menjadi begitu berkesan untuk menjaga fizikal, emosi, sebab dan akibat kita, mental, dan badan-badan etheric sihat. Kerana mereka bekerja untuk Bumi, mereka juga bekerja untuk kita.

Bumi mengandungi dalam dirinya semua sumber-sumber yang dia perlu untuk mengekalkan homeostasis. Kristal dan mineral beliau memainkan peranan yang besar dalam penyelenggaraan kesihatannya. Walau bagaimanapun, tenaga kristal terletak di bawah permukaan bumi tidak sentiasa mencapai aura Bumi. Berikut adalah di mana hubungan simbiotik kami dengan Bumi datang untuk bermain.

Kami membantu aura Bumi untuk mengakses tenaga kristal apabila kita membawa kristal tertentu ke permukaan oleh perlombongan mereka. Setelah dibawa ke permukaan, kristal ini mempunyai akses terus ke atmosfera bumi, atau tahap aura. Bumi adalah daripada dapat menggunakan tenaga ini kristal 'untuk terapi diri. Ini bukan untuk membiarkan tidak berhati-hati dan dgn rakus perlombongan kristal Bumi. Ia masih mengekalkan bahawa kebanyakan pelombong pada jangka panjang, walaupun secara tidak sedar, dipandu oleh Penjaga Bumi.

Berikut adalah cara lain kita nyata bahawa hubungan simbiotik. Apabila kita menggunakan batu permata Bumi memberikan kita untuk mengekalkan homeostasis bertenaga kita sendiri, menyokong kesihatan bertenaga dan membantu mengekalkan Bumi. Apabila tahap aura kita dibentuk dengan baik, secara aktif membenarkan tenaga mengalir melalui mereka seperti yang sepatutnya, dan berfungsi dengan baik, kami menyokong yang sama berlaku dalam aura Bumi.

Apabila kita melakukan sesuatu untuk menyuburkan, mengimbangi, mengharmonikan, betul, atau menyahtoksik bidang tenaga, medan tenaga Bumi ditarik balik. Kesan ini adalah banyak kali lebih kuat apabila kita menggunakan penyembuhan batu permata kerana tenaga batu permata juga penawar bagi bumi dan aura.

Kesihatan aura kita dicerminkan dalam atmosfera Bumi. Begitu juga, kesihatan Bumi dicerminkan dalam aura kita. Perubahan dalam atmosfera Bumi memaparkan perubahan yang berlaku dalam kita. Adakah ia kebetulan bahawa kepentingan dalam kristal dan dalam perubatan batu permata menjadi meluas? Saya tidak fikir. Kami dan planet kita berkongsi perjalanan untuk kesihatan yang lebih baik dan kesejahteraan. Kami memerlukan antara satu sama lain. Kami menyokong satu sama lain.

Fikirkanlah masa depan anda memakai kalung batu permata terapeutik atau mengambil formula permata.

Bagi saya, pemikiran membangkitkan pemahaman yang lebih baik hubungan saya dengan planet saya. Sekarang saya boleh menghargai lebih berbanding sebelum ini mengapa orang asli Amerika memanggil Ibu Bumi beliau.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar