Alami Kebaikan Pelepasan Sakit Herba

Alami Kebaikan Pelepasan Sakit Herba

Salah satu cara yang paling berkesan untuk merawat otot atau sakit sendi kerap adalah melalui melegakan kesakitan herba. Terdapat minyak semula jadi dan herba yang boleh mengurangkan kesakitan anda tanpa apa-apa bau kimia atau kekasaran. Ini rawatan organik adalah lebih baik untuk anda dan sakit otot dan sendi. The pelembap yang dibuat daripada herba biasa boleh secara semula jadi hangat otot tegang dan sendi, dan tenggelam jauh ke dalam tisu yang terjejas untuk melegakan tahan lama.

Salah satu daripada bahan-bahan semulajadi yang paling berkesan untuk melegakan kesakitan herba adalah kapur barus. Herba fleksibel telah digunakan selama berabad-abad oleh rakyat di semua tempat di dunia untuk cara perubatan pelbagai. Ia membantu mengecutkan tisu bengkak untuk mengurangkan rasa sakit bengkak, dan ia juga telah terbina dalam anestetik semulajadi untuk cepat melegakan kesakitan di kawasan yang terjejas. Apa yang anda perlu lakukan adalah menggosok balsem camphor baik antara tangan anda untuk memanaskannya, dan kemudian memohon kepada sakit atau otot tegang. Anda akan merasa herba kerja jalan turun ke kawasan bengkak dan berehat otot segera.

Anda mungkin terkejut dengan beberapa bahan-bahan lain yang membentuk yang berkesan herba salap melegakan kesakitan. Turpentin adalah ubat yang kuat, walaupun ia tidak begitu biasa dianggap sebagai salap kesakitan. Aqua ammonia adalah sedikit berbeza daripada ammonia yang anda akan gunakan untuk membersihkan rumah anda, tetapi perbezaan ketara menjadikannya sebagai bahagian yang sangat menenangkan sapu kapur barus yang baik.

Salisilat metil, atau dikenali sebagai minyak wintergreen, biasanya bahan biasa dalam pelbagai jenis gula-gula dan pudina. Ciri-ciri yang menjadikan ia sejuk dan menyegarkan untuk mulut anda adalah betul-betul sifat yang sama yang membuat ia merupakan bahagian yang sangat baik daripada herba salap melegakan kesakitan. Ia membawa kesejukan tingly kepada kulit kerana ia disapu dalam, dan membalikkan kehangatan kapur barus untuk mewujudkan sensasi berais panas yang boleh menjadi sangat menenangkan. Wintergreen hampir sama dengan pudina, yang biasanya digunakan untuk merawat penyakit-penyakit perut. Perbezaan dengan wintergreen adalah tahap keterukan - wintergreen lebih lembut dan halus daripada pudina.

Salah satu perkara terbaik mengenai menggunakan salap yang diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi adalah bahawa anda boleh menggunakannya sebagai kerap yang perlu. Tiada bahan kimia yang boleh merengsakan kulit anda dan membuat masalah menjadi lebih teruk daripada sebelum ini. Sifat semula jadi asas kapur barus, digabungkan dengan beberapa tumbuhan penyembuhan lain dan minyak, membawa kelegaan kesakitan herba menenangkan yang boleh digunakan seberapa kerap yang anda suka sepanjang hari dan malam. Salap herba juga mempunyai bau yang menyegarkan yang menyenangkan.

Sakit otot dan sendi boleh dirawat dengan menggunakan kaedah melegakan kesakitan herba yang termasuk salap topikal. Bahan-bahan semulajadi di kawasan-Pembersihan topikal, seperti kapur barus, wintergreen, dan turpentin, bekerja bersama-sama untuk memanaskan dan melegakan kawasan yang terjejas dan membawa kelegaan berpanjangan tanpa bahan kimia yang boleh ditemui di salap sintetik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar