Hentikan Membuat Penyakit - Bahagian 3 - Dapatkan pendedahan yang mencukupi untuk Alam

Hentikan Membuat Penyakit - Bahagian 3 - Dapatkan pendedahan yang mencukupi untuk Alam

Jika anda ingin berhenti membuat penyakit pada diri sendiri dan keluarga anda, jika anda ingin menjadi lebih sihat anda semunasabahnya boleh, maka kawasan pertama yang alamat adalah diet anda dan pilihan anda penjagaan kesihatan. Kedua-dua kawasan akan meningkatkan sistem imun anda. Dengan sistem imun yang sihat kemas, anda akan berada di jalan raya untuk kesihatan yang besar.

Tetapi masih terdapat kawasan-kawasan yang diperlukan untuk melengkapkan gambar ini sempurna.

Pendedahan yang cukup kepada cahaya matahari semula jadi, tanpa pelindung matahari, adalah penting untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Ini adalah sumber terbaik vitamin D. Ia adalah jauh lebih hebat. untuk makanan tambahan sintetik. Dan ia kos anda apa-apa. Walaupun anda tinggal di kutub, musim panas akan membawa anda banyak bekalan, semua pujian daripada Ibu Bumi.

Takut semasa yang telah bertukar jadi banyak jauh dari cahaya matahari semula jadi adalah tidak berasas dan melampau. Kajian telah mendapati bahawa kanser kulit telah disebabkan lebih dengan pelindung matahari dan pendedahan secara tiba-tiba dan berpanjangan kepada sinar tengah hari musim panas yang kuat, daripada dengan pendedahan yang waras.

Senaman adalah penting untuk badan anda berfungsi dengan baik. Anda tidak perlu menderita, dengan latihan keras di gimnasium. Dengan berjalan kaki setiap hari dengan anjing anda mungkin tidak cukup untuk anda. Melakukan apa yang anda paling nikmati.

Pastikan anda berehat setiap hari, jauh dari ketegangan dan tekanan kehidupan seharian. Ini boleh menjadi sesingkat beberapa meditasi seketika, untuk selama satu jam syurga rendam dalam mandi hangat. Harian santai adalah penting untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Ia adalah satu masa apabila bateri anda boleh semula caj.

Tidur nyenyak dan menyegarkan adalah satu lagi aspek penting untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Jika anda mengalami dengan tidur terganggu, tenaga siang hari anda akan menurun juga. Walaupun keadaan ini seiring dengan keibubapaan dalam tahun-tahun awal, ia boleh membina sehingga mewujudkan ketidakseimbangan yang serius dalam anda dan tenaga keluarga tidak berpuas hati.

Homeopati, penjagaan kesihatan modaliti lengkap dan semula jadi, boleh membantu dengan kedua-dua kekurangan anda tidur dan masalah waktu malam anak-anak anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar